Qui c'est les plus forts ?
Unemployed Sam is fighting to make ends meet and keep custody of her younger sister. Together with roommate and best friend Céline, she comes up with all sorts of ways to get by, from phone sex lines to floral arranging, until the day an unexpected couple shows up at their door.