D3: The Mighty Ducks
When the Ducks win scholarships to Eden Hall Academy, they inherit a new coach...who turns out to be their worst nightmare when he strips Charlie Conway of his position as captain. Then, with their scholarships on the line, they face their toughest rival---the 10-time championship varsity team.
Emilio Estevez and the original Ducks are back in this fast-moving comedy starring the most popular hockey team in movie history. After the Ducks win scholarships to a snooty private school, Coach Bombay (Estevez) announces that he's moving on to greener pastures with the Goodwill Games. Shortly after the team arrives at Eden Hall Academy, they inherit a new coach who turns out to be their worst nightmare when he strips Charlie Conway (Joshua Jackson) of his position as captain. Then, with their scholarships on the line, they face their toughest rival---the 10-time championship varsity team. The Ducks and their opponents engage in a series of hilarious pranks to warm up for their battle on the ice. And in a thrilling and climactic third-period battle, the Ducks must prove why they are called the Mighty Ducks.