The Big Green
The biggest game in the world comes to the smallest town in America in this comedy about a group of bored misfits who become local soccer heroes. Nothing ever happens in Elma, Texas...at least not until British schoolteacher Anna Montgomery (Olivia d'Abo) arrives. Determined to motivate her students, Anna decides to form a soccer team. She enlists the aid of out-of-shape sheriff Tom Palmer (Steve Guttenberg), who agrees to coach the team so he can beat his old nemesis, the ruthless coach of the big city bullies, the Knights.