The Mighty Ducks
Emilio Estevez portrays a hotshot trial attorney who gets a unique community service assignment: coaching a hapless group of pee wee hockey players. Can he turn the worst team in the league into champs and face his personal demons along the way?
Tough trial lawyer Gordon Bombay (Emilio Estevez) never loses. But when he's slapped with a community service assignment, he must coach a ragtag team of pee wee hockey players who can't skate, can't score and can't win. Reluctantly, Bombay takes on the assignment and soon realizes there are more important things than winning. Armed with this new attitude, feathers fly as Bombay and the Ducks battle along to the toughest game of their lives.