D2: The Mighty Ducks
The Mighty Ducks are thrilled to be chosen to compete in the Junior Goodwill Games as Team USA. They'll be facing off against the best teams from all over the world---including the meanest team that ever sliced up the ice.
Duck power triumphs again when everyone's favorite peewee hockey team returns to the ice for more slapshot action and slapstick laughter. The Mighty Ducks are thrilled to be chosen to compete in the Junior Goodwill Games as Team USA. They'll be facing the best teams from all over the world, including the meanest team that ever sliced up the ice. Are they out of their league? Has Coach Bombay (Emilio Estevez) let the big time go to his head, forgetting that it's just a game? When a street hockey gang teaches the Ducks to get tough, the Coach remembers how to have fun...and the Ducks show the world the true meaning of duck power.