Shark Superpower
Two experts go to extraordinary lengths to take shark science into the wild as they investigate two iconic shark superpowers – speed and bite force.
Two teams of experts go to extraordinary lengths to take shark science into the wild as they investigate two of the most iconic shark superpowers – speed and bite force. In California the race is on as Andy Casagrande attempts to reveal the top speed of the world’s fastest shark. And in the Bahamas, Brocq Maxey gets much closer than most to investigate the power in a shark’s bite.