World's Greatest Train Journeys from Above
With a focus on engineering challenges, we’ll follow extraordinary railroads across spectacular scenery, through the lens of aerial photography.
This 6-part series will follow some of the world’s most extraordinary railway journeys from above and on the ground, taking the audience on an adventure of a lifetime. We’ll fly above spectacular scenery and explore exceptional engineering; meeting the people who maintain and run these incredible railroads as well as those who live alongside them.