Jaws vs. Boats
Viral videos of sharks attacking boats abound. Dr. Mike Heithaus and PHD Candidate Sara Casareto investigate what’s causing this clash.
All across YouTube viral videos abound of great whites and other sharks attacking boats with a ferocity and anger that has never been seen before. The question is why? Is this simply a case of more people having cameras to video behavior or is there something else happening? Dr. Mike Heithaus and PHD Candidate Sara Casareto set out to investigate what’s causing this clash between sharks and boats.