Coop & Cami Ask The World (Shorts)
Cooper and Cameron Wrather are two middle-school siblings who co-host Coop's online show "Would You Wrather." With the help of their little brother Ollie and Coop's best friend Fred, the duo present out-of-the-box questions and results to the show's millions of followers (aka Wratherheads) who help them solve life problems - both mundane and madcap. Every day is an adventure in the Wrather’s hectic household, which also includes their older sister Charlotte and mom, Jenna.