Wynken, Blynken and Nod
This elaborate Silly Symphony cartoon is a dream-like fantasy about three babes who journey to the moon in a wooden shoe-boat. Along the way, they go star-fishing, and catch a comet in their net to pull them through the night sky. When a storm breaks, they slide to earth on a moonbeam and back into a cradle as one little sleepyhead.