Small & Mighty
Liu Lang is a crafty and avaricious lawyer. His life gets turned upside down when one day, a little boy named Liang-liang turns up at his door and calls him "daddy." To add insult to his injury, the rookie lawyer Lin Xiao-yan gets him kicked out of the law firm. Trying to find his way back to the top, Liu Lang gradually cares and warms up to Liang-liang while his own values change.
Liu Lang finds a place to live. He joins Lin Xiao-yan’s firm and investigates an accident.
Lin Xiao-yan is struggling to find evidence, and Liu Lang lends help at a price.
Dr. Lin saves a dying influencer, but he is sued and Xiao-yan learns of his tragic past.
Liu Lang tries to win in a divorce case, but Xiao-yan discovers the couple is still in love.
With Liu Lang and Lin Xiao-yan’s help, the influencer couple makes their final decision.
Liu Lang investigates the truth behind the video to try to restore Yan-fei's reputation.
The founder of a corporation has a falling-out with his brother and seeks Chu Hsing Law Firm’s help.
Liu Lang digs deeper into the brothers' past and tries to help them resolve their conflicts.
A child prodigy hires Liu Lang to sue his parents because he can no longer live under pressure.
A homeless lady seeks Chu Hsing's aid and Liu Lang's ex-boss is the root of the cause.