Extreme Forest
This slow-paced reality show features Chen Bolin and his in-depth exploration of Taiwan. With the aim of getting to know the Earth and learning how to co-exist with nature, Bolin and four artist friends embark on a one-month ecological journey.
This slow-paced reality show features Chen Bolin and his in-depth exploration of Taiwan. With the aim of getting to know the Earth and learning how to co-exist with nature, Bolin and four artist friends embark on a one-month ecological journey. Unlocking pure value, meaning and happiness in traveling, they camp around the island, visit rural lifestyles and uncover what the Earth has to say.
Bolin and Kuan-Ting meet up at Nantou, then head to Zhushan to do some food shopping.
Bolin and Lun-mei start their day with delicious fried eggs. Then they meet with the Plant Hunter.
At the last stop of their trip, Bolin asks Lun-Mei to accompany him on a tough mission.