Treat or Trick
During a police raid led by the corrupt cop Feng, his partner Chiang takes off with valuable diamonds and flees to a remote village. Feng goes after Chiang to retrieve the diamonds within 48 hours with his men, but they run into suspicious villagers and an evil ghost.
During a police raid led by the corrupt cop Feng, his partner Chiang takes off with valuable diamonds and flees to a remote village. Feng has no choice but to go after Chiang and retrieve the diamonds within 48 hours. He brings along his men, Monk and Yang. Instead of finding Chiang who goes missing, they meet the villagers who act suspicious around them. The situation only gets worse when Feng encounters an evil ghost in the village. Can Feng uncover the truth and find Chiang and the diamonds?