Prom Pact
It's prom season, and high school senior Mandy and her best friend and fellow outsider Ben are surrounded by over-the-top "promposals." Mandy is only focused on getting into her dream school Harvard, but as she starts tutoring basketball all-star Graham, she must re-evaluate whether her dream school is worth the cost of everything she believes in.
It's the height of prom season, and high school senior Mandy Yang and her best friend and fellow outsider Ben are surrounded by over-the-top '80s-themed "promposals." However, Mandy keeps her eyes focused on a different goal: her lifelong dream of attending Harvard. When she finds out her acceptance has been deferred, she is determined to do whatever she can do to get herself off the waitlist, even if that means asking for help from the one person she abhors – popular basketball all-star Graham Lansing, whose father is a powerful senator and Harvard alum. Once Mandy becomes Graham's tutor, she begins to realize there's more to him than she thought and perhaps something more to life than Harvard.