Bear in the Big Blue House
Bear in the Big Blue House provides children with valuable tools for growth in key areas of music, social skill development, and cognitive learning through integrated programs combining music, movement, and exploration. With Bear and all his friends, learn about cooperation, teamwork and more.
It's Tutter's birthday, and Bear, along with his friends, prepare a surprise party for him.
As Bear is on his way to meet Pip & Pop for their Woodland Workout, he comes across Tutter.
Bear teaches his friends, Ojo, Treelo, Pip & Pop and Tutter, that it is great to share.
The mail arrives at the Big Blue House, bringing postcards, packages and Tutter's first letter.
Bear along with his friends teach us about the different kinds of "connections."
Tutter receives a letter from his Grandma Flutter informing him that she's coming for a visit.
It's Winter and Bear is excited to take a nap. His friends have a different agenda, however.