Aquamarine
Two 13-year-old best friends embark on the adventure of their lives when they discover a mermaid named Aquamarine in a swimming pool.
Two young girls, best friends about to be separated because one of them must move away with her mother, discover a mermaid named Aquamarine in the murky swimming pool of an aging beach club. The two girls embark on an adventure to help the mermaid who's fallen in love with the club's lifeguard, but will be forced by her father into an arranged marriage, unless she finds proof of love within three days on land.