Ramona and Beezus
Trying to contradict her image as a nuisance and a trouble-maker, imaginative "Middle child" Ramona Quimby devises various money-making strategies to alleviate her family's financial woes.
Ramona is a little girl with a very big imagination and a nose for mischief. Her playful antics keep everyone in her loving family on their toes, including her older sister Beezus, who's just trying to survive her first year of high school. Through all the ups and downs of childhood, Ramona and Beezus learn that anything’s possible when you believe in yourself and rely on each other.