World’s Biggest Tiger Shark?
Marine biologist Kori Garza and Emmy Award-winning underwater cinematographer Andy Casagrande capture hunting tactics between two tiger sharks.
Marine biologist Kori Garza and Emmy Award-winning underwater cinematographer Andy Casagrande journey to French Polynesia to track one of the largest tiger sharks on record. Their search takes them to a remote lagoon where they witness a population of juvenile tiger sharks exhibiting cooperative hunting tactics and capture the behavior on film for the first time.