My Home Hero
Humble office worker Tetsuo Tosu’s peaceful family life comes to an abrupt end on his 47th birthday after he is forced to make a grave decision for the sake of his family. This ordinary dad is now being pursued by a criminal gang and has no choice but to take on the dark underbelly of society.
Tetsuo Tosu's peaceful family life comes to an end when he is forced to make a grave decision.
The criminal organization has eyes on Reika. Can Tetsuo find a way to keep his family safe?
Kasen attempts a certain strategy, and Tetsuo encounters the very person he should avoid.
Tetsuo attempts to pin Nobuto’s murder on Kyoichi, but Kyoichi infiltrates the Tosu residence.
Reika decides to meet up with Kyoichi, but Tetsuo senses that she might be in danger.
Tetsuo shares a last supper with his enemy as the deadline to find Nobuto looms.