Baby Sharks
Baby sharks are cute, but they need to grow up fast. Witness the vulnerable side to these top predators as they learn to navigate a dangerous world.
Even the biggest, fastest, and fiercest predators start out…as a baby. Baby sharks are cute, but they need to grow up fast. Because out of more than 500 species of sharks, not one parent sticks around to help raise them. Sharks are found in every ocean across the planet and have evolved extraordinarily different ways to carry their young and give birth -- and for baby sharks⋯ to thrive.