Lost on Everest
LOST ON EVEREST shines a light on what happened to the great explorers who set out to attempt the first true summit of Mount Everest.
LOST ON EVEREST shines a light on what happened to Andrew “Sandy” Irvine and George Leigh Mallory, who set out to attempt the first true summit of Mount Everest in 1924. A team of professional climbers, filmmakers and experts led by journalist Mark Synnott and Nat Geo Photographer Renan Ozturk attempts to discover whether Irvine and Mallory successfully conquered the world’s tallest mountain.