Burning
Dr. Lam Yuen Chi lives a peaceful life with his wife, Lau Ching, and their son. In a bizarre incident, he saves a claustrophobic piano teacher, Fong Yu, who falls in love with him at first sight. Fong Yu somehow believes Dr. Lam is in love with her too and they’re destined to be together.
Dr. Lam Yuen Chi lives a peaceful life with his wife, Lau Ching, and their son. In a bizarre incident, he saves a claustrophobic piano teacher, Fong Yu, who falls in love with him at first sight. After a birthday party, Dr Lam gets drunk and wakes up to fins himself in Fong Yu’s room. Dr. Lam feels guilty but is too sacred to confess it to his wife, whereas Fong Yu somehow believes Dr Lam is in love with her too and they’re destined to be together. She becomes their son’s piano teacher and inserts herself into their family. As Dr. Lam gets more afraid and threatened, Fong Yu gets more obsessed. When Lau Ching finally finds out about everything, what will happen next?