Golden Escape
A Zheng is a scriptwriter in Hong Kong. By chance, he finds a treasure map and the location of the treasure is in a prison. A Zheng sets up a detailed plan and intentionally breaks the law to be sent into the prison. He hopes to obtain the gold bars and then gets out of there.
A Zheng is a scriptwriter in Hong Kong. He’s an egoist and can hardly work with anybody. It causes him to have problems making a living. As he builds up his debts, he’s also constructing a script about a prison break. By chance, he finds a treasure map in his late grandfather’s possessions. The location of the treasure is in a prison. A Zheng sets up a detailed plan and intentionally breaks the law to be sent into the prison. He hopes to obtain the gold bars and then gets out of there. Once inside the prison, A Zhang is not only bullied by Da Biao, but also gets unwanted care from Xie Ge. Eventually, his plan about the gold bars leaks. He has to choose between the gold bars or breaking out with the other two. This time, he’s not only the scriptwriter, but also the lead role in it.