Stained
Missing detective Wayne Lau has recently been embroiled in several incidents involving rogue police officers, leaving his wife, Detective Bo, to fend off the investigating officer, Detective Kei. At the same time, multiple incidents of bizarre and violent crimes break out in the city of Hong Kong.
Missing detective Wayne Lau has recently been embroiled in several incidents involving rogue police officers, leaving his wife, Detective Bo, to fend off the investigating officer, Detective Kei. At the same time, multiple incidents of bizarre and violent crimes break out in the city of Hong Kong, drawing the two of them unknowingly down a path leading towards an ingenious trap laid out by the syndicate of rogue cops.
Detective Bo is brought in for questioning about her missing husband, Detective Wayne Lau.
With the help of Detective Kei, Bo busted wide open a decade-old sex crime case.
During Bo’s investigation of Wai’s murder, an evidence is found that might prove Wayne's innocence.