The Parent Trap
Identical twins, separated shortly after birth when their parents divorce, unexpectedly meet at a summer camp. Will their scheme to switch places result in reuniting their family?
Hallie Parker, a hip Californian, and Annie James, a proper London miss (both played by Lindsay Lohan) are identical twins who don't even know each other exists—until they accidentally meet at summer camp. Now they're up to their freckles in schemes and dreams to switch places, get their parents (Dennis Quaid, Natasha Richardson) back together and have the family they've always wanted. Contains tobacco depictions.