Classmates
The story of a group of "troubled" teenagers unfolds through the perspective of a teacher who tries to understand rather than judge them. The school becomes a place where expectations and failures collide, but also a space of listening and salvation.
‘Classmates’ tells the story of a group of so-called “troubled” teenagers through the perspective of a teacher who tries to understand them rather than judge them. Through classroom interrogations, school tensions, and fragile family backgrounds, the students’ fears, anger, and desire for redemption emerge. The school becomes a place where expectations and failures collide, but it also becomes a space of listening and salvation, where an authentic educational relationship can still make a difference.