Fratelli Caputo
Nino and Alberto Caputo are two half-brothers competing for the mayoral position in a small Sicilian town. Their shared father has passed away, and years of separation due to their mothers' animosity have shaped their rivalry. One brother grew up in the north, while the other stayed in Roccatella. Who will win?
Nino and Alberto Caputo, two candidates for mayor of a small town in Sicily, face off with no holds barred. The two are half-brothers with the same father, now deceased, and two different mothers who could not see each other and pit the boys against each other from an early age. Of course, they lost sight of each other for many years. One grew up in the north, and the other stayed in Roccatella. To help face his brother, Alberto called his family from Milan: his wife Patrizia, teenager Barbara and Giacomino. Who will win?
The two Caputo half-brothers will vie for the mayoral seat of a small town in Sicily.
Alberto is the new mayor. Barbara and her uncle work hard to to send the "Milanese" back home.
Following the collapse of the school ceiling, a charity night is set up to help raise funds.
With Franca's arrival, the expropriation of Agata's land becomes irrelevant to the brothers.
Alberto and Patrizia uncover their son Andrea's hidden dream: to become a singer-songwriter.
Alberto faces a vote of no confidence led by Nino, who aims to send him back to Milan.