Vicini Di Casa
What would you do if the neighbors you invited over for dinner suggested an orgy? Federica, in a tough spot with her husband Giulio, invites over their lively new neighbors Laura and Salvatore, who are known for their passionate nights. A surprising proposal awaits.
Sometimes there are 3 of us, sometimes 4, but never more than 8. What would you do if the couple next door, whom you invited over for dinner, suggested an orgy? Federica, facing a crisis with her husband Giulio, invites Laura and Salvatore, the lively new tenants from upstairs, over for drinks. They then receive an unexpected offer. Remake of the Spanish film "Sentimental."