Tolo Tolo
Checco flees to Africa to escape his debts and ex-wife. After a while, a terrorist attack compels him to return to Italy, but to evade taxes, he opts to come back as an illegal immigrant. The shift from immigrant to illegal is quick!
After his sushi restaurant fails, Checco flees to Africa to escape creditors and his ex-wife. There, he meets Oumar, a waiter who loves Italy, the beautiful Idjaba, and little Doudou. A terrorist attack forces them to flee, and to avoid tax authorities, Checco decides to return to Europe illegally, embarking on a journey of self-discovery and exploration.