Tiramisù
Antonio is a medical sales representative who had little enthusiasm and therefore with little success. But it all changes one day when Antonio forgets a delicious tiramisu made by Aurora at a doctor's office. Forgetting the tiramisu becomes the first innocent step in a series of schemes that makes Antonio increasingly successful in the field of health care. Money and power changes people.
Antonio is a medical sales representative, who tries every day to sell gauze, bandages, and band-aids by visiting doctors' offices with little enthusiasm and therefore with little success. In addition to his daily frustration, he is gripped by the fear that his wife Aurora may soon tire of his failures. But it all changes one day when Antonio forgets a delicious tiramisu made by Aurora at a doctor's office. The doctor is floored by the taste of the dessert. Forgetting that piece of tiramisu becomes the first innocent step in a series of schemes that Antonio manages to build to become increasingly successful in the field of health care. But money and power can change people, and Antonio does not realize that he is about to lose the most important part of his life: his wife Aurora.