Fosca Innocenti
Fosca Innocenti, Arezzo's deputy police chief, has an exceptional sense of smell that aids her investigations. Single and an animal lover, she shares a close bond with her best friend Cosimo, hinting at hidden feelings.
Fosca Innocenti, Arezzo's deputy police chief, works in a mostly female police station. With her keen sense of smell, she transforms scents into clues to solve cases. She shares a close bond with her best friend Cosimo, with whom she seems to be secretly in love.
Fosca investigates the apparent suicide of a bride while a man from her past claims something.
Fosca investigates a seamstress's death while protecting her beloved farmhouse from Lapo's plans.
Fosca probes the attempted murder of her friend Ginevra. Who wanted her dead? Is it her son Duccio?
Fosca looks into a murder that occurred at a historic perfume warehouse while managing the estate.