Solo für Weiss - Das letzte Opfer
During his retirement celebration, Kurt Böhnisch, Nora's boss, takes his own life, leaving the LKA Kiel in shock. Shortly after, a woman's body is discovered in Lübeck. Nora notices similarities between this case and an unsolved murder in Rostock, leading her to unravel a deeper mystery.