Solo für Weiss - Für immer Schweigen
Nora Weiss, a detective at the State Criminal Police Office, successfully captures suspected sexual offender Karl Strasser after an exhausting search. To her shock and anger, Strasser is released the next day due to a legal technicality. Meanwhile, in Lübeck, a respected Syrian doctor is killed in a bombing, intertwining their fates in a web of justice and intrigue.