Solo für Weiss - Liebeswut
On her way home one night, detective Nora Weiss encounters Corinna Gerster, who is severely injured after being attacked by an unknown assailant. As Corinna fights for her life in the hospital, Nora and her colleague Ben Salawi discover that Corinna's husband, Thomas, and their daughter, Annie, are missing.