Solo für Weiss - Die Wahrheit hat viele Gesichter
The discovery of a Lübeck tour bus company owner's body outside Nora's house raises alarming questions. She even wonders if the killer is sending her a message. Teaming up with Detective Simon Brandt from the homicide unit, Nora delves into the mysterious world surrounding the murdered businessman, Thorsten Jensen, to uncover the truth.