Solo für Weiss - Schlaflos
During a surveillance operation on a drug handover, Kiel's State Criminal Police apprehends the notorious dealer Jesper Alm. However, Alm manages to escape, fatally shooting Marie von Wenzel in the process. His girlfriend Silvia manages to flee with him, yet they leave the drugs behind.