H2O – Plötzlich Meerjungfrau
The lives of 16-year-old friends Cleo, Emma, and Rikki seem perfect: sun, beach, fashion, and of course, boys. However, after a failed boat trip and the discovery of a mysterious sea cave, the extraordinary happens.
Cleo and Rikki open a café and celebrate its grand opening, but they miss their friend Emma.
Will returns to Mako Island to uncover the cave's secret with Bella's assistance.
Bella encourages Cleo to apply as a dolphin trainer assistant, and Cleo impresses immediately.
On Valentine's Day, Cleo seeks romance, Lewis wants to fish, and Kim has two admirers.
Lewis films at night on Moon Lake, and Will leads Bella to the perilous Mako Island.
Will receives an ammonite from Bella, sparking his curiosity. Rikki warns of danger.
Lewis wins a marine biology scholarship but a wedding soon stalls his departure.
Zane secretly tests Will's skills while sponsoring him, and Rikki saves him from danger.