WaPo Berlin
Chief Inspector Jasmin Sayed leads the new pilot project known as Water Crime Unit One of the Berlin Water Police, or WaPo Berlin. Having lived in Germany for thirty years, she understands how fragile justice can be. Her determination to uphold the law and protect those who depend on it drives her every decision.