WaPo Elbe
Blind Rieke Malow is found with a bloody knife, sparking a chilling river mystery.
A rescue turns chaotic when Sami’s self-defense shooting raises troubling doubts.
Buried secrets rise to the surface when a concrete-sealed body is found in the Elbe.
During a lavish river party, young Stella Behritz vanishes after a shocking abduction.
Revenge turns personal as Maike hunts a vengeful ex-con who has kidnapped her partner.