Das Gesetz sind wir
In Bremen's bustling station district, officers Maja Witt and Klaus Burck patrol with a mixture of boldness and wit, ensuring justice in their unique way. Frustrated by endless setbacks, they decide to take the law into their own hands. As they fight back for the first time, Maja and Klaus discover unexpected aspects of their roles.