Blutholz
Former elite soldier Hans Schüssler returns to his hometown in Transylvania, Romania, to search for a missing executive from an international timber company. Despite his reservations, Hans accepts the task and is forced to confront his traumatic past in Brașov, a place he vowed never to revisit.