Der Schneegänger
Two years after disappearing, the body of eleven-year-old Darijo, the son of Croatian immigrants, is discovered in the woods. He had lived in the villa of wealthy businessman Reinartz, where his mother Lida worked as a housekeeper. Now married to Reinartz, Lida collapses upon receiving the tragic news of the discovery.