Schattengrund - Ein Harzthriller
Student Nico inherits a broom, a stone, a matchbox, and the enigmatic house named Schattengrund in the remote Harz region. As a child, she spent vacations here until tragedy struck: her friend Fili Urban died during a winter outing to an abandoned silver mine. Now, Nico seeks answers hidden within this mysterious inheritance.