Der Fall Marianne Voss
In the small town of Griesenow in 2013, Marianne Voss, a beloved hairdresser, is found dead in the forest by her daughter, Heike. Her husband, Karsten, soon becomes the prime murder suspect, despite his vehement claims of innocence. The Vosses had shared a harmonious marriage for nearly 50 years, and Karsten's accusation sends shockwaves through the community.