Ostfriesensünde
In a Norderney cellar, a mummified body is discovered, revealing a serial killer's gruesome pattern of bricking young women in to die of thirst. The "Soko Maurer" team has been on this case for years, trying to determine how many more victims remain hidden and what drives the killer.