Nord Nord Mord - Sievers und der erste Schrei
Midwife Silke Adler cycles along the road behind the Sylt dunes to her next appointment when a car forces her off the road. The collision is fatal. Detectives Carl Sievers, Ina Behrendsen, and Hinnerk Feldmann suspect foul play rather than a hit-and-run. Shortly after, the vehicle is discovered near the accident scene, intensifying the investigation.