Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenkiller - Film 1
Norden is a truly peaceful vacation spot on the North Sea coast until a series of murders shakes the small town. For Chief Inspector Ann Kathrin Klaasen, who is in the midst of a personal crisis, this case becomes a test of endurance, shattering her previous understanding of good and evil.