Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenschwur
Retired former Aurich police chief Ubbo Heide receives a shocking package: the severed head of Bernhard Heymann, a man who was the prime suspect in the murder of his own daughter Steffi years ago but never convicted. As Ubbo processes this gruesome delivery, he realizes the case that haunted him is far from over.