Ostfrieslandkrimi - Ostfriesengrab
A young woman is found dead, hanging by ropes in a tree in Lütetsburg Castle Park, clearly the victim of a brutal crime. Suspicion falls on ex-convict Dieter Meuling, who was romantically involved with her. Meuling is arrested as the investigation unfolds against a backdrop of intrigue and hidden secrets.