Das Traumschiff - Vancouver (2023)
Captain Parger and his crew set sail to Vancouver on the Dreamship, promising an eventful journey for all onboard. Among the passengers is Maike Kappes, a friend of Dr. Jessica Delgado. Maike's life is guided by mathematical calculations, and she is determined to apply them in her quest for true love.